Buzz World 365 Logo

SABINA JOLLOF (Full Movie) Ray Emodi/Sonia Uche/Ola Daniels Trending 2022 Nigerian Nollywood Movie

Sep 04, 2022

SABINA JOLLOF (Full Movie) Ray Emodi/Sonia Uche/Ola Daniels Trending 2022 Nigerian Nollywood Movie

making money overseas is my god we've been popping bottles and hitting models since time baby hey my boy my boy come here hey you know this you know we've been popping bottles and hitting models since time . You're good, I always liked you. You are living. You will lie, but you are not living. You see there's a difference between being alive and living, so that's profound. Oh, I see it hit you. It's you right here. boy are you crazy Hey, make this man live. Someone you find Are you a virgin? Are you a virgin? Why do you act and talk like a virgin?
sabina jollof full movie ray emodi sonia uche ola daniels trending 2022 nigerian nollywood movie
So she takes a sip. expensive stuff wait oh my god i wasted it ah yeah thats a life thing man we been popping bottles and banging models man you know what we been doing we been doing this amen the boy back, the boy back, yeah mom what is it? up mom your mom a symbol cause I'm a symbol I'll relax man you know what it is I'm here I'm here what's up mom hey hey you gotta put it there looking good and yellow you look good and yellow what's the meaning of what you did with the sun October last night who oh that boy that boy should call himself look I can't win that bottle I gave him this are you crazy?
sabina jollof full movie ray emodi sonia uche ola daniels trending 2022 nigerian nollywood movie
Hey what's wrong? Are you crazy or something why would you fight until my son did not know that he is the reason? we are aware of what we are today. I'll tell you that you broke a bottle and enjoyed his son. All of them a bit stupid. What? Why? What did you just say? now that girl ain't no she ain't no she got the booty on her makes you my booty i want you to take my booty she won't take my booty she won't take this bottle yes i'll take that bottle that's what i did i couldn't take to my girl don't you listen to me young man she's going back there to the club i'm going to get sick tomorrow hey you listen me you'll go back to autumna's house i apologize or Timber and his son otherwise you wouldn't like what i would do to you You know, just drinking this cup is one shot from the bottle I hit that boy with. don't do that don't hit someone with a bottle it's not nice don't do that do it today who are you hey who is she you know who I am no reckless your voice right here your boyfriend here answer is you feeling me are you feeling me say yes they are you feeling yeah Jay Philly yeah that's what I want yeah I'm the iPhone I'm the elf on the screen they don't talk to me sideways man I want to walk back JJ here not the gamer but I'm a gamer it's my crib I'm the alpha JJ that's me that's me JJ not the player yeah JJ not the player but I'm gonna play damn I got some bars got some rhymes man can I be a foreign rapper make a good chair for you not quite right again obvious yeah sorry betcha turns turns oh yes let's go foreigner no this bottle of water are you smart I don't know um water water ok um I see water for your foreheads now 150 150 will you give it to me and um that brother um are you going to talk to my friend like that girl let's go back again ok thanks

Sabina

no tell me, thank you, look, just tell you iran i fear you but i know i feel bad i hear you no good now no good try to wait so i thought you would say local government president the president who gives the most small business owners you know finish i still come you feel the shape you see beyond my back check hey

Sabina

I swear I see you but I can't see one where you sweater the money where we feel that from the local governments I am

Sabina

which type which type which a bit of this type of like this and the money to you you're no good now uh you're no good that only come from i've come to power for you but when i say customers are enough i can't keep quiet wait wait foreign peace came do i really deserve this?
sabina jollof full movie ray emodi sonia uche ola daniels trending 2022 nigerian nollywood movie
I'm asking why I was wrong. I give my son the best. As a good mother should, why is she acting like this? Why do I mean? I ask again why serve this. Why not? Why not? I spent so much money to send my son abroad so that he would become something for him. Come back and take over the family business, our family legacy, but look at him, all he does since he came back is just clothes, taking open women, wasting money, like he has no future, why am I asking why now? Will you blame me if I decide to hand over the family legacy to you?
sabina jollof full movie ray emodi sonia uche ola daniels trending 2022 nigerian nollywood movie
Will someone blame me? Let's take one step at a time. I need you to talk to him. Kim. He should go and apologize to the tomb boss and his son, that's all I want, that's all, I mean, I can't lose everything I've tagged for all those years because of his indifferent attitude, it's never okay, no we can afford to step on his toes mother i'll talk to him all i need you to do is be to be please think about your state of health oh my god foreigner oh my god bu t how do you conquer your own ways you know i don't go to school you know i know some people when they bring the paper sure amaka she tells me says and says she's happy waiting on the talk says i sign my assigned like me finished signed said welcome a lot to his house said he knows them look at the thing now sign up i said ok ok because i suffer for my money ok would you fight when you go give me the 400 000 you have all the right cho a stop you have every right amaka disappoint us disappoint God and that's my friend but you will be so she will not die is to make her just wait for her make her not bring my money completely the day once she said she does the accounts For me I collect my money they go makes you run um it's not your owner because they cook they give you you know not to wait a hundred thousand BRB and if I cook I go I bring it you go balance itches my food 400 000 already from me all these things where they talk I'm not worried about the community but they come to my money give me POS if you have up to 200,000 if you're serious up to two hundred thousand foreigners foreigners like three or four places they only they took the same thing now what happened now mommy tell you if they told me something about Vision so I don't even know anything Jesse I don't try I'm like three or four places Nami they tell you the same card now Jay you know the billionaire Sono no go get my answer what happened and they come and they come and they come and they come I come more, how Mo you do like this, man, wow, you gon' do me like this, how you gon' do me like this? how you gonna screw up my account huh i had a snack on the account how you gonna block it why you gonna do something like that in front of my followers my loyal dad was always looking to cheat a big night. one big night i just ruined everything why you gonna do something stuff like that huh what i do is take truth's arms you guys really made you two do that oh i can't believe you heartless man you're so ruthless I swear you screwed that up, how can you screw up what this is? just a team of a good bag now if you don't apologize to boss otumba and his son of him you will get much heavier than just freezing your account oh look how can you do that?
sabina jollof full movie ray emodi sonia uche ola daniels trending 2022 nigerian nollywood movie
I did not say that. bye bye because that boy is daddy his daddy your sugar daddy yeah town with my chest hey

full

kiss now you watch your foreign language go on and do it drunk man i'll find your omega do it and i'll kiss you cuss don don't work on jj oh it really doesn't work on me if you don't I got that holy divine loot straight from the Holy Spirit baby no cuts Straight from the source loot you can take the money you can never take the loot priceless what are you looking at Jason you're too crazy he's crazy look at me what did you look at that didn't me Look no one look at me I'm the alpha you gotta put air con on this mom wait till there's no air con I'm too good for this I left in the kitchen okay where are you doing all that crime I need vegetables okay I hit my head what was it the architecture of this house huh who did the architecture you know all your songs they built a little butt there too small for my height great take my money and take everything crazy don't do that we talked about this um ok ah my phone hello aunty well done yes what is it and say I know they asked now I don't know what they are tell me since morning I know this I know they are yelling hey why do you do it like that ha ha he made my streets, okay, no problem, they come, I'll get the key, come, no, no, I know they fight, they, um,

Sabina

buys, okay, okay and they come and see what they say.
sabina jollof full movie ray emodi sonia uche ola daniels trending 2022 nigerian nollywood movie
They live within the city. she never called me she didn't care almost like that and foreigners come um i even said the lin e on don't finish you should hear i'll be there um minced chicken and then banana and salads Well then i guess um ross you don't know how much your youtube check now makes you pay me you go come and ask me how much for food where you talk you don't know how much they sell them oh yeah look at my check you know check make you give me money don't worry um yeah I think it's all um five thousand five thousand yes it's ok give me this is your friend never seen them before now welcome your mom said you have no choice now you don't have your mom look like it's a future yeah yeah um thanks study you know you see why they are running mario come back she said because of my husband she won't do nothing she does not say rest from those brothers when they come to buy here today I have been waiting short that one here he said do not drop finish or that is a long icon if you are new what type for that chain when you are allowed to fi Sign your Agnes if you're worried you'll get too much don't tell me about anything you do they like to shoot your mouth for something when you don't worry you see the better people will come here now Sit down cut the food it'll take five thousand give me a time, it may not be like him, the teacher, people will come if the upper end leave.
Speak grammar

Sabina

wait wait you see how much they give you I said they give me look at it they give me five thousand see the foreign money go punish them foreign foreigner why do people do that to me now because I go to school and you see those boys will come today they don't say waiting then they bite the money where they give me but even so they give me the money that's how it comes out eh every time we would complain to say look at our country it is not good for our country but now we start people who are not good and those will be the things that weren't good if any new keep me my love i don't oh how the academy comes out made a career you see any of those guys if i catch any of them forever even if it's not one pers in i realize they can't work with a food, I will help you find a solution to all these things that hurt me every time I see you like this, since you go to the market, we will come back and rest, you will worry about what kind of solution that you will not find oh well I don't go to school next door I know how to go to school I know no book we said no no book even if I say something now no I don't do little words that tell me say you go find a solution don't worry idea here for you believe me idea here I'm going help me find solutions they help me I could get my money take run you say solution I can't get into me you to bathe now but for you if not before I never know anything I can do I don't know at least 15 happy you go tell me what feel you go they tell me what i could do and how i think they do it and what if tosano get a person like you now people who don't even cut me cut me cut me run me over y'all my shop come up like i caught those guys first , nothing, just you foreigner, where is your girl? e i'm trying to uh i'm not trying to talk yes i have to be in the truck hey yo Martin is what's up brother respect i have for you and your family i don't feel comfortable anymore bruh Martin you know who you're talking to okay talking to JJ talking about 450 racks 450 racks what is that 450 000 naira not even dollars bruh we are not even talking about dollars here we are talking naira bruh nothing man i have that in my dream man thats something i give a girl just look sexy around me not even gonna give a girl to sleep with me just look sexy there while i eat 450 stacks i make it easy i got you man i dont spend more money than that in your place man why are you doing me like this man why you call my phone doing me burst out talking about nobody man you ain't talkin about son you talk about none expect something from none man i get your money tonight before tonight you get your money alright bro get off my phone with that tor or, man, ain't you giving me a table right now, man, I'll give you your money, man? it ain't nothing man it ain't nothing man leave my phone how am i gonna get this money man i ain't got shmoney even though i ain't got no money i ain't gonna get this man i can't make this boy embarrassing me man i'm JJ man at all the world, it's me, although you know who I am, it's me, but I have no money with this, nothing, that's crazy, they called me now, you didn't look at me, help me. you do well which one you want eh ok which one your whole body takes a thousand takes because they have my drinks they go stop my drinking ok ok throw my drink a thousand don't worry take it thief because it's ok it's ok at most I'll give you there, but you lost this day, yes i don't match your face be mad again be careful before you tip please if i thought they would find a drink when you go for tea the manager contacts when they say ah how am i going to actually walk free to walk how many originals but there is enough to say that he will do it completely for his store his customers then check their money are free now as i come the negotiations free excuse of pain i don't need to pay me now why are you going to pay me not your boyfriend for that those little troublesome little onesdoing bro you're trying to waste man that's money right there i'm trying to pay you back the juice of me um gimme your own face don't sleep wake up no i mean i really could do this for me pay me now i'll give you 99 pay me more 29 but before you bring your clients give me your brother brother I got it I got it I got it I got it yeah yeah yeah okay uh you gonna get your money right 100 but you ain't gonna get your money right now give me that now you're going to get it let's believe you have my word i'm broke no no no hey what are you doing girl i just go this real gold what no no no no no no no no that's gold girl man it cost ten thousand dollars no this 5K naira this 5K dollars what are you doing girl man I need more chickens hey Nelson man I'll tell you like this man I need 20 bands man I need 20K from you man I promise I'll reply this weekend man I'll reply man I promise only 20 bands man 20K thank you lo I'm so sorry your mom's sick I see I see what's going on I see what's going on Frank ain't gonna do me like that though Frank great guy Frank I tell you man I just need 20 bands bro I I return it this weekend.
I promise man I've been messing with you guys man I've been messing man I've been spending money on you guys I just need 20K man 20 bands come running for me what I'm down Get off my phone man what was that man y'all guys man get off my phone I'll be helping these guys, man, I'll be helping these guys, man, I don't wanna get to 20 bands, man, what's 20 bands, man. Twitter banks are nothing. Twitter bands ain't nothing man forget it so I got some good stuff for you now wait wait you gon' pick it if you don't buy it you know what I'm saying and what you doing yeah I know it is that's why we're here in the sun, that's when you light these diamonds, hey, you see it's still intact because it's original, yes you can see it, but you should buy it, you know what I'm saying.
I've got diamonds I've got diamonds here See there's diamonds right there This is a hundred thousand Hey what you doing man why you drop me ice man? Baby keep throwing away my jewelry, man look they're still intact 'cause they're real diamonds. I spent 100 grand on that 100,000 man when he was crying. Man, yeah, a hundred grand, man, for that. well one hundred thousand dollars uh dollar right now I think it's like 600 naira so I'm going to say like 600 times one hundred thousand how much is that? like 600 million naira, no come on man what are you doing man come on come on. come on we're doing business man we're doing business why are you going five grand man that's a lot of discount you saw that wait sir sorry I overreacted I thought you said naira. an arrow that's why i yelled naira five five key ten times man get out of here man what are you doing man give me my man hey hey hey brother come on man why you getting excited man and so emotional man we're doing better man if you mean fine but i am trying to sell l this man but i spend dollars on this dollars man this which is real diamonds bro to prosper dollars two five two thousand five hundred naira 500. number you know one said today i have account number zero one i see what you got get going thats what you going through you got some ice wait wait you got some gold though this is gold and ice you got ice no look at that ice embedded in it gold and ice thats eighty thousand dollars man yeah the gold is uh 30 ice is 50.
How much is this man? I realize that you guys like to trade this currency. You know what I'm saying, so I'll give you that 8.5 million. fifteen hundred dollars I can't sell this one thousand five wait ok give me the fifteen hundred dollars man I'll take that um 1500 now if I come to the market this is as bad as you could buy this 1500 naira man this gold here we go man come on let's be human bro don't do me like that bruh that's how m You're selling this though, okay this is one, five, um, two, Five Guys, two of them, four, four thousand times for Ten Thousand Miles, man you'd be ten thousand, okay I'll go to buy this, this is not that man, yes.
This is the difference, man, that's real gold bro, don't you know this is real gold? this original man is A1, but tell me you're kidding about those four thousand curries. I can't remember my feelings. now make you give me the money you're supposed to check i won't give yourself would you give me check your money now tell me how much oh no i don't have it i don't have it i'm going to run it real quick so what are you trying to what you're trying to figure out wow rice yeah now i know what you do actually i think i think i know solid joe some chips some bananas and a medium sized bottle of water that's too much so five yeah man calm down man you are You're not going to get mad I know that everyone in this country is mad you're not going to get mad k now its work don't worry about it don't worry about it I didn't worry about it man this pain stabilizes and come back tomorrow for more drink your money um um yes let's go eh well you know cut your food stop waiting why don't you prove that I don't love my appetite I have to come back tomorrow although football is different so I came to give you your money because I need my gold thank you thank you see me not that it's great it's great it's great i can't get your money back so i can uh ok you won't pay me for that yeah it's complete now no problem no problem hey don't make no all the money no don't pay shouldn't pay no don't do i go get your thing to go to sleep ok yes for this thanks mom mom guess what the marketing manager told me we have the contract congratulations oh look at me i can see the other me congratulations mom stop congratulating me why you didn't make it all possible plus i learned from the best I learned from you don't talk about him don't say anything g about him this is about us today yeah let me get to something yeah baby hey hey savage whats good whats good good you good yeah Alien, yeah, I check, um, how much will you choke?
Take a look at something. It's a bit hard for you to counter shipwrecks. Kind of money. type of bands I bring this. No no no. I'm saying that I'm talking about some kind of money. people spend a lot of money like them people over there calculate everything and i figured out why is that because i know i understand what you talk look i'm saying why it's hard for you feel me you can't feel like to give me who just hold this for me look that's where my mouth goes it's cool you're cute you're cute fix everything don't say so what i'm saying is people order food like i ordered this here yeah exactly that's dollar right that's what same it's chicken this salad um exactly exactly you keep coming to me that's good so now you join like 750 i don't know i just say 750 chicken like i don't know 450 salad i don't know 250 planting i don't know 350. you add it all up look it's a little hard for you to do it why is that but i wasn't saying i don't go to school and then i know and why my dad, my mother didn't die preach then Nami from the um have my my brother and my sister then why even they are now studying so i start talking about the hustle that is a lot of weird on your shoulders i could see it i could feel that you were strong about that it is a lot of weight on his shoulders mike for your brothers right, he introduced himself for your brothers and sisters and I mean that the They trained for school in school yeah there's a lot of weight on your shoulders it ain't easy man I'm doing good you're doing great that's going to be hard so make you pay me for the choking man , what I'm trying to say is why don't I do it? everyone knows how to count, but you must know how much you earn here to know how much you are going to spend how much you are going to invest how much you are going to save look that is important that is very important in a minute right? running a little it's a restaurant it's a Bennett the best job Fortune 500 billing you know what I say like McDonald's a Burger King like all these people so what you do won't make you pay me I'll be you know I'm crazy I'll teach you how to count and how to calculate the jolo and the salad and plant some chicken better for you to be independent now you don't need anyone you probably won't need a calculator y'all what i need is this and yes i'll teach you how to get this and this in terms of calculating things.
I'm fine with that, google it when it teaches you how to calculate, it's ok so you can see this right here. I'm saying here right here six times eight is seven about you got this right here with the hype try it try it foreign foreigner doing something let's put something exactly yes that's the other one like I'm telling you you're up there you go you did good so I'm saying hey come on apply it let's have it i think they happen now they don't make it to five days now i never see JJ um this now when they teach me why don't they learn little little hmm i've been traveling even if it's safe to aim tell me now i can't be parting i won't you pass to ramu and they never come tom thumb for asking me ah uh leave money leave money i don't count when you took her i've been a trip um you travel now you carry empty the hand comes strange no problem man JJ nah tell me tell me your friends in control of me home this morning i think y'all gonna walk hey how your body now yeah my body is biting me man this guy got a problem with me man i can't get it man it's like the Apps, baby, just fight me I feel so weak right now, I'm sorry, I'm sorry, I bring food. for you yes foreigner oh man sorry yes you're so nice sorry where's the food man i see the food for him huh CG food oh man that smells so good oh man you did this for me can i get a spoon sorry my baseball hey he is like mm-hmm nobody go see this alright Wildfire baby is that OG right here just that hit it once hit it once twice I'm saying yes science class who is

Sabina

oh wait wait I'm dressing where my pants right now that's where my pants are on hold um um wait wait i just heard my short song i'm going to put my pants on yeah wait give me a second i'm almost done oh you can come in now hey i did good though your body better not break up with you yeah you know what it's getting better but thanks to you though in all seriousness thanks to you you know what I'm saying because you know my rule for recovery you give me the map and then thank you so much man I really appreciate that not good not beautiful so yeah it's the big man upstairs but it's you too not just him shoot too and bring food yeah but today i don't have anything good cause i'm not going to go to the market to buy something oh that's so sweet and that flow why they bring that thing oh yeah uh well uh you know the thing is uh Yo you know no problem unless I heard this One Sweet Day um are you an angel thank you.
I really appreciate it. you're arithmetic what i'm saying why don't you sit here let's do that you know fast math class is good rhythmic teaches you that you know what we've been doing the man is running so fast you know what i'm saying because you brought me the foreign food true I am not saying that today they would be very good but at the same time you have to be very careful so that the first happens to you again the first happens the second happens to one of the third again you can take care of me Agnes I dig care

full

y this shows these things of the way w We say that if you do something for someone you will reach the way to make the person do if the person will not do you but that is nobody to you but not those know for you if you want to do something for someone just do it . they uh I didn't take care of myself not even those I don't say what's beating 25 times shines maybe twice shy or 25 times shy hitting yes no before hitting person like that say if something doesn't happen to you once you're going to allow the thing happened to you new the second time I was sitting on the tripod I don't see all these things where they talk I tell you they don't learn a lot of thingsEven that about the calculator is safe.
I don't learn them, so now you know how to calculate. Yeah, I think I'm just asking you a little question. These customers come to your store. One buys rice 500 naira. The other buys a mix for 500 naira. Another comes. rice 500 naira how much is um yeah for three people yeah let me have 1500. I got them now it was changed man I got that money yeah I owe you but that's nothing. I've been harassed with the club I spent more money on you man that's nothing I owe you man I don't spend bottles and bottles and bottles on you man what you talking about man don't talk to me crazy man you know who I am man it's me I'm JJ bruh, too crazy, don't talk to me crazy, you know who I am, hang up my phone, bruh, can you imagine, mama, can you imagine this boy, I don't spend time with this boy?
I took off with this guy, someone you owe me, you owe me, I owe you what you should have me, I don't spend a lot of dollars of my own. It's a chicken changer that I spent or almost when I was in the US because I know you know I've been in the US threw it in the air for no reason you know what I'm saying talking about you you owe me why you are lucky man it was you tell him man shoot me crazy don't talk to me crazy it's me dude you go to school for yankee west what's your elementary school you got a great result you know me i'm smart look at me i look smart yeah so you can go but that's good for Yankee but it can't be the oneproblem no problem i seem to have a problem yes my problem Dina the same way you go to school for Yankee you see look everywhere now huh the person can even get to this house so they don't go for a walk you just sit here nothing the only thing we know if you wake up rap people you gonna smoke smoke smoke tires food you dey chop im gonna bring google chops everywhere if not next door i come now i fixed this place even the place i used to bring food the other day now i do I feel they smell you know what's going on you go to school better school way beyond the belly you know guess what better it means I didn't get a job hey if you say maybe you'll get better sooner people know who can't they insult you they tell you that your mom rejects you, hey, stop talking, how are you going to trust me, crazy, who is who you are, you know who I am. re cool that's why you talk to me crazy you know who I am you know who I am who is new who you are you're not me it's me it's me you no I don't understand don Don't talk to me crazy, we're not, but someone should clean up.
I must look. That is not a manufacturer. beg you to leave that thing because there will be no handicap, stay anyway what do you mean class me and you who got the class pass? I started to see the brother if you say you are At Christmas, what do you mean? That's the way you know they do anything. You say you get the only thing you're serving all this time. They can't tell they speak and the only thing you get from this foreigner where you go. right now nothing else will come out of you what guys did you lose it now you lost it over here go get it go make your life get out of here man it's JJ doe it's me steal me being me is hurting me doing everything I could to stir hearts and memories , but it's hard, yesterday still hurts because in my eyes and wishing that tomorrow never comes, but I just want to let you know, foreigner, that I love you, oh, but beyond where the eyes can reach.
I don't care how you feel or what people miss things are pain in my heart a wound in my soul it hurts it hurts doing everything i could to stir hearts and memories but it's hard it still hurts to wake up in the morning but still i stopped yesterday because in my eyes and wi shing tomorrow they beg me i bet they don't bother me waiting safe waiting JJ i beg you don't call my phone again oh call my phone again man things ain't working man what's going on i can't even do this no more man it's heavy right man wise right I've been moving my I don't appreciate people I should appreciate I don't appreciate my mothers I don't appreciate my sister I don't appreciate smart man I have to do better I have to do well with everyone world i did wrong too i have to be cool with everyone yeah thats what has to happen man i have to get my things together clean up the new beginning foreign memories of phoenix but it is hard it keeps hurting me yesterday i don't understand putting the knee on the ground i know i run so i did your thing.
He was right. He was acting. He was acting crazy. I was not appreciated very much. He wasn't appreciating you. I wasn't appreciating my mother. i'll stand up i won't stand up i beg you stand up i know why m some people don't come they look for me somehow here what i am a

full

double down meal for you i'm so sorry girl i wouldn't appreciate it i don't think you said i don't forgive you now i don't forget i don't forgive your back stand up 100 pinky problems pinky pinky promise girl it's ok yes no no that's your left hand You should let me know when you do it with your left hand it doesn't count I know the rules girl you can don't play with me It has to be in your right hand bro it's just that you win just do it with your right hand stop playing girl stop playing girl we know we know yeah yeah hello you really forgive me now I really appreciate this girl thank you so much me I really appreciate it if you do drugs no problem you're straight you're just the dumbest you know you're cool yeah you know I wouldn't appreciate it you I might say now reflect reflecting think again i want to appreciate you I want to appreciate your mom did not appreciate my sister and you, the three musketeers, are the three main women in my life and I want to appreciate all of you.
I have to appreciate them and be less selfish and all I'm saying is that mom took care of me since I was born. your sister no I'm saying like when you don't know that you still don't know that you still know what I'm saying but I'm not going to talk about all of that now dad but what I'm trying to tell me though you are special you were special. I am so happy to have met someone like you. No, you don't have to feel, no way. the way you feel me, i'm being honest, i'm glad i met you, you're special, you're genuine, your pure soul and i have to appreciate all of that. go go meet your mom make you tell your mom I'm sorry she forgive you because her CBC your sins don't come back now you don't come back to yourself makes you go beg your mom to come back ok you're right you know you are special i'm so happy man thank you man you're so special so innocent he's so special you're so dreamy you're so unique i can get a special hug i know you don't learn how to do that on the calculator oh you learned it well yeah yeah you were talking fast , I mean, at first she was a little slow, but then you got it that fast, yes, special girl, thank you, I really appreciate you, no problem, thank God. came into my life yeah I'll be 100 with you on Pro I mess with you heavy girl you missed bro I mean no I ain't talkin' no fart it's on me like me I texted you like I associate with you saying you wouldn't affiliate like you're a partner like we're on the same team we rock on the same team Playing on the same team like oh oh everybody like this oh probably on the same team you know what I?
I'm saying that's what I'm trying to say I miss you so much girl you miss so much no no I never miss it I never miss it I never miss it my mess smells like perfume bro, it smells like cologne, like mountain perfume, like it smells like mussels, what am I saying, yes you have muscles, yes I have muscles, you know what it is. that's my stomach that's my stomach your food is so good i have to eat they make you fat i have to eat listen to your food it's ok stir hearts and memories but it's hard it still hurts to wake up in the morning but i still stopped yesterday closing the doors eyes and wishing tomorrow never comes waking up in the morning but still stuck in yesterday closing my eyes and wishing tomorrow never comes but i just want to let you know i love you i don't care how you feel or that people miss the heavens in You're beautiful heavens but I just want you to know that I'm happy for you and you know it so I tell you the night never happened like this I really appreciate you playing that role, you know, saying that you're a great man now, choosing whether to go now and see , you will be a wall, no, no, I'm going to stop. sure, yeah, I'm just going to pick up some things that I have here and I'm going to go tonight, uh, tonight, yeah, tonight, quick, that quick, yeah, and I just have a few things that I have to get back there and then they miss you no, I'm going to stop you're going to see me well, yes, I'm going to stop let's do that's the show no problem that smells so good look that's delicious hey what's up sister me huh hey mom bon appetite I have something uh nice uh Cook for you what is this is true so try it good give me this i made this what's wrong with making something special for my special woman for my special women yes try it yes sure it smells good and tastes good too right you like it no i did it mom i got skills man i got skills help i should help her i got skills man hey let me join you guys what did you hear that joke?
It's a funny joke. you know i have to teach people i can cook like you pain in my heart tell me it's hurting me doing all i could do oh god if my dance i see you now i see you doing my job now a problem for me i should be fired it's ok I don't assume it's okay now listen I'm driving it fine I'm doing this right now I'm going to clean this car I'm going to wash it it'll look clean man you don't have to do it today you can do it tomorrow I could do it tomorrow I mean it's up in the air I'm saying so i'll handle this don't worry i got it you know only if they make a clock today you'll still sleep my bed i'll make i have this go have fun go watch a

movie

or something yeah go watch a

movie

go have fun relax relax relax and watch a

movie

online or something ok resist go watch a

movie

online i got this ok guys i got it bro oh i'll make you see great idea brainstorm just go man go michael i got it my mango is ok n if you say so a foreign girl there is a pain in my heart a wound in my soul let's go why your number doesn't go through even though she misses i left it happens to her, moms, bombs, another mail, her signs for me, what was that? my ass doing nothing i had to do something i'm saying i have to work i have to get paid you don't do anything for me dead on 100 serious very serious very serious i'm fine with whatever cool wherever it doesn't have to be your company i just wanna I just want to work man I just want m Earn money as long as the result is an income.
I'm fine with whatever's cool. I don't have lipstick on my face

Sabina

you look like this I hope you're doing well you know they will kill you you don't need to take this medicine since I'm not on the road to do and self-medication greetings go to the hospital to check this

Sabina

Sabina

or water or water or water I'm sorry I'm sorry I'm sorry I'm sorry

Sabina

look how he's like that in God knows you can't say I'm saying they're responsible for this pregnancy I can't get the number back you know my phone has numbers from windows 9 you know a friend's house so let's go there let's pick up the number and address and go down and that's why they would look like that surely you don't see that in French they don't like me I miss them I know I don't send them you know which one it's the number I said be like that we know you know waiting worry us now how to get that number we don't care Hussein personal so what do you want to do now you too are crying you will find where she will finally find him yes no yes yes Yeah, we're safe, you know, it's just, okay, it's about what you've been asking me, you know what inspired me to change it and change it for the better, so the truth is I met a great human being. being an amazing soul you know everything about her reminds me of you by being honest i mean she works hard you know what i say she's a con artist she's a lady she's diligent she handled benny and i mean everything. complete package so yeah shea special human being i met a special human being i just wanna tell you guys you met an angel she is special my life going to the next level mommy yeah why don't we go it takes a good girl to be a great man yeah i told you the juice right yeah you do so now tell me yeah well she's coming this weekend you know yeah she'll stop by to see everyone.
I know she's a good eater, so she's probably going to like her Justin, what are you talking about? you've got a girl you're fine now turn around and leave cause i know you're tired you're a gold digger looking for rich people's houses you can go to and you know i picked them out of one thing or another hey wolfie you've got the wrong address to go out. Can I get lost? Yes, I will arrest you. You are extremely. Lucky I just finished reading the word of God, otherwise I would have doubted you if you don't leave my presence.
Now I'll have you arrested. Now go out and turn around on the count of three one two three yes I'm saying I'm responsible you know because she now we did what you know it could be a blessing from God as a result of what we did. I mean, all the girls in the sword smell bad, no, no, no, you're getting the wrong image, okay, she's the one I told you about, although I say I told you about her, she's different, she's unique, is special. I'm saying she likes that once you meet her you open a letter it's a beautiful feeling don't say you love her mom you'll love her to tell me and listen to me okay do it with a girl. that you go fix it you know why I don't want to see that girl anywhere in this neighborhood and let's find out Hess come on listen to me you're not going to argue Market you're going to do it because you're yourself I'll leave you I'll never forgive you that's all now wait until you find come uh pregnant with me you want to see mom you should have seen me you should have stopped me stopped a mom I don't understand I I I I call you now your number don't come there go I won't contact you yes I changed my number you will know later because i want to get away from old friends and old habits and all those old things that put me in that old place trying to be in a new place now i'm saying but baby what i'm trying to say though i love you with all of my being make your mom tell me that she doesn't want her to persecute me tell me the tea I don't receive money from God no no no don't stop hey she she's me I see who she is but I'm me I'm the one who's getting married I am the one who is going to be the father of the key if i'm the one to be your husband it's me and you're us it's us Trust forever I love you so much baby I'm telling you right now man I just wanna hold you come here baby come here baby so you listen to me i don't care ah believe me you won't bring that girl to this house and that'severything.
I don't know what you want me to tell you she carries my son inside her I can't leave her out there to suffer I have to take care of Benny I have to handle Benny I have to fend for myself saying when my chest I will handle Benny so I I'll marry her, I'll marry her man, that's what will happen. do you care what i bring there for you will you pay for the house yeah how come russian means nothing to most young girls? making your first grandchild sick how are you going to say something like that in front of me you should trip why are you tripping man what's it about huh i don't get it you didn't lose your conscience we didn't sew that month you sold your conscience you saw your soul but i can't stop loving like you, no, I don't care what you're going to do, I'm not afraid of what you're going to do, I don't care, I don't care about your empire, no I don't care if I lose it.
I'm going to be a man instead of Bennett. You have two options. Man. Option A. Get behind us. Option b. Get out of the way. You're not going to stand still like you can't get married because I'm getting married I'm going to ruin myself I'm bruh to my happiness she made me happy I have to walk towards happiness every day every day man because the world is so cold it's cold outside being outside for a long time you know lies no lies i have to lean on you make me happy i'm going to marry her a and it's ok you know you're going to talk about it stare at me for what you give me in the ass That won't change your mind I'm going to marry her and that's what you know what I am a dip I'm going to wet hey what are you okay if you walk out that door for God and man I want to fluff you up you were safe to be my deuces son Pizza I'm out I'm not going out I'm going to dance dance to happiness mommy I'm dancing baby there's a pain in my heart a wound in my soul it's her telling me she's hurting me doing everything I could to stir hearts and memories but it's hard follow me hurting awake or tomorrow but i still stopped yesterday closing my eyes and wishing Tomorrow never comes never comes but I just want you to know that I love you far beyond where the eyes can read I don't care how you feel oh what a strange people dear in you beautiful sky but I just want you to know that I love you brother face he no longer exists but he is your son and he will be ways of being, let's learn how to surprise me.
I bet he doesn't even know what's on my mind. I was a Jackson to marry. a lot make them very beautiful colors smart smart she is a law graduate from harvard university can you imagine what is the status quo he is supposed to prefer foreigner this is happiness we are talking about give her a chance to make a decision for her life this is what the family wants this is what you want but have you ever asked him what he wants mom remember when we were younger how you convinced him to study engineering but we all know he had a passion for fine arts something he loves to do but he obeyed you give him this chance and i know maybe this could turn out perfect i can never tell mom think about it please what sabinus you know that boy why tell you im waiting for my money bad look im here oh i did that boy yes you the re boy man you are not a man man you have no balls you are not honest with yourself man you are a weak man man you cry champion yankee make me win too di nero comes back and now you can it's my money don't leave me anyone as you want contact make me one day they leave that if society before you come back I'm not going to die sitting in their eyes you my love they don't call me that again they call me that's my love thing again what you define for here what you define I bet you money where your thief you don't finish you don't come back do it for someone else I'll be there but you leave Yankee it's fine, that guy, weak man, I'm already young, now the labels are there because i was supposed to now, you know, conscience because i have to save all my money.
I carry your mother like this. Take, give to God, so make him take care of it. yes, they sleep, you know, go, shellfish, you don't come back, now they make you come to cut, now they pick you up, go to cut, yes, we can't go, go, go, there's a pain in me he. you're a wound in my soul please hurt me it's hurting me doing everything i could to stir hearts and memories but it's hard it keeps hurting me

Sabina

my mom said she's sorry Jason mom really needs to see you and she said you can you can come with her i can take home please she really needs to see you i'm tabinato i don't care how you feel or miss people you're beautiful darling but i just want you to know i love reaching you i don't care how you feel or what people miss hey eyes in you you are beautiful sky there is a pain in my heart a wound in my soul is she telling me is hurting me doing everything i could to stir hearts and memories but it's hard it keeps hurting me Waking up in the morning but still stopped at yesterday I closed I closed my eyes and wished Tomorrow never comes It never comes but I just want you to know that I love you far beyond where the eyes can read I don't care how you feel oh what a strange people dear in you you are beautiful sky but i just want you to know that i love you to reach i don't care how you feel or what people miss heaven in you you are beautiful sky we a pain in my heart a wound in my soul please hurting me is hurting me doing everything I do my best to stir hearts and memories, but it's hard, it still hurts, I wake up in the morning, but I still linger on yesterday, I close my eyes and wish tomorrow never comes.
Trending